velka serva

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik at mirnet.cz
Thu Jun 29 21:29:06 CEST 2000

Shanim velke servo, ktere by hybalo packou cca o 10 cm a pri tom vyvinulo
silu 100 N. K dispozici je napajeci napeti 12V ss a docela by mi vyhovovalo,
kdyby se to dalo ridit sirkou impulzu jako modelarska serva (neni to
podminkou). Rychlost celkem neni dulezita. Ma to ridit naklon listu vrtule u
ultralajta. Ti hosi, co s tim litaji, uz vytvorili jedno servo jeste vetsi z
aku vrtacky a z sroubu z autoheveru (ovladaji s tim pristavaci klapky). Kdyz
jsem to videl, radeji jsem jim doporucil dalsi nekde koupit hotove. Dival
jsem se na Futabu, ale tak velke jsem tam nenasel.            Dik.     Andel