hledam UPS

AZE aze at seznam.cz
Tue Jun 27 23:49:12 CEST 2000

Ja pouzivam jiz dva roky starsi UPS 1kVA s puvodne 3 ks Pb
gelovych aku 12V 7Ah, ktere tam jiz nejsou (odesly vekem)
a mam pripojene 3 autobaterie 12V 44Ah v serii zvenku.
Mam na to pripojeno nekolik PC, napr. PC s monitorem 17"
bezi pres 3 hodiny... zatim to ale nebylo tak dlouho potreba.
Cena aku je o neco vyssi nez puvodni, ale ty utahly PC jen
par minut.
Ing. A. Zeravik