Prumerny proud u spinane zateze

Pavel Rotter PavelRotter at newte.cz
Tue Jun 27 15:30:38 CEST 2000

Hodne zalezi na skutecnem prubehu proudu, cim vic se lisi od sinusovky, tim
vetsi chyba (obecne). Na mereni lze snad pouzit prevodnik RMSV/DC, AD736JN
(cena cca 210,--), presnost zalezi na mire zkresleni signálu viz. katalogovy
list obvodu.

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateèní 847