hledam UPS

Ales Prochaska prochaska at alsoft.cz
Tue Jun 27 15:24:29 CEST 2000

> Ve vysavacich byva komutatorovy motor, tomu je to jedno.
> Nebo jsi to myslel tak, ze by bylo skoda uklizecky?

Nojo, to vlastne vim, ale neuvedomil jsem si to. Ale treba
je tam nejaka odchylka v ipmedanci a jsem mel nevedomky
kousek pravdy, asi ted budu muset vzit vysavac
a usmernovac a poradnej kondenzator a svarecsky brejle
a vyzkouset to. Pak jeste vyzkousim odolnost uklizecky
pri urazu stejnosmernym proudem, prej se to lisi
od stridavyho.

Ales Prochaska