Keil C51

Daniel Prokopec prokopec at vm.czcom.cz
Fri Jun 16 12:14:59 CEST 2000

add 1. Dotaz zní dost nepøesnì a není mo¾né takto na nìj jednoznaènì
odpovìdìt.
       Je mo¾né pou¾ívat v C funkcích inline Assembler, ale potom se mìní
postup pøekladu
      a linkování.
add 2. C51 Keil pøekladaè pou¾ívá pøi pøedávání parametrù ve funkcích
registry R1-R7 v
     závislosti na poètu a velikosti pøedávaných parametrù.

Daniel Prokopec
prokopec at vm.czcom.cz