Kolik cyklu unese PIC

Vít Bureš BuresV at rothsware.com
Fri Jun 16 07:59:13 CEST 2000

Me se podarilo ho nescetne krat prepolovat, zasunout opacne do patice a jednou jsem na nej misto 5V pripojil 24V (napajeni). Ostatni soucastky na DPS odesli (nekterym se i rozkocilo pouzdro a DPS byla lehce pricmoudla), ale PIC vydrzel. Tak si myslim, ze to nebude jenom zazrak?

Vita

Vít Bureš
BuresV at rothsware.com
www.rothsware.com