Display generator

Lubos Voros lubosv at softmedia.sk
Wed Jun 14 10:42:23 CEST 2000

Pani,

neviete niekto o cipe co by generoval grafiku na TV rozlisenie (moze byt aj
RGB vystup) s vlastnou RAM (FLASH) a generatorom znakov. Potrebujem vkladat
vlastne gracke prvky a kombinovat to s textom. Nechcem vsak na riadenie
pouzit PC (386, 486, atd.) ale mikrocip s kapacitou FLASH 2MB, kde ma byt aj
program. Ta grafika postacuje na rozlisenie TV (550 riadkov). Ak by to
vedelo aj klucovanie na bezny TV signal, bolo by to fajn (postaci ak to bude
vediet externu synchronizaciu).

Skusal som neake cipy na generovanie teletextu, to je nevyhovujuce.

Dakujem vopred za kazdy typ

Lubos