Mazani EPROM

Ales Filip afilip at gmx.net
Mon Jun 12 12:24:34 CEST 2000

Hello Ales,

pondělí, 12. června 2000, you wrote:

AP> Srandicky, srandicky, ale tohle jsem si vyzkousel na vlastni kuzi
AP> (presneji receno na vlastni epitel rohovky) a na ocnim mi potvrdili,
AP> ze a) to bylo tou vybojkou a b) ze nejsem sam, komu se to stalo.
AP>   Vychazim jen z jednoho primeho pozorovani, ale treba se ke mne
AP> nekdo pripoji ?

Jako, o tom, ze z UV zareni muze vzniknout zanet spojivek vim. Kamarad
automechanik to ma od el. svarovani kazdou chvili. Nevim, jaky je
rozdil mezi tou vybojkou a el. obloukem pri svarovani, ale kazdopadne
jsem se do te vybojky dival jak se dival rozsveci a jak se v ni
kapicky rtuti meni v paru (takze cca 10s) a zanet spojivek jsem
nedostal. Ale kazdy je na to asi jinak citlivy, takze tim nikomu
neradim, aby to zkousel, ale zase to asi neni tak hrozne, ze bys po
letmem pohledu do vybojky okamzite dostal zanet spojivek, nebo by
doslo k nejakemu poskozeni oka.

Ales Filip    <afilip at gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz