Mazani EPROM

Ales Filip afilip at gmx.net
Mon Jun 12 11:13:23 CEST 2000

Hello Ales,

pondělí, 12. června 2000, you wrote:

AP> Jen prosim nezapomente, ze na horak ze 125W vybojky rozhodne
AP> neni vhodne se primo podivat. Pokud je na tom nekdo tak spatne
AP> s ocima, ze nenosi bryle (sklenene), tak muze odstonat i jediny
AP> pohled do vybojky (zanet spojivek - vyrazeni z boje na nekolik
AP> dni). Takze si natahnete prodluzovacku pod dvermi jakozto dalkove
AP> ovladani a behem mazani tam nikoho nepoustejte.

To zareni pry prochazi i zdi, a pokud je tenci zed (tzn. z 15cm cihly)
tak to pry muze i zabit. Ja bych to radeji poustel nekde v
protiatomovem krytu, a vytahl bych si ven jenom draty.

Rekl bych, ze to s tou opatrnosti prehanis. Ja jsem tuhle vybojku
pouzival jak na osvetlovani tistaku, tak na mazani epromek, a
ze zacatku jsem ji mel normalne nasroubovanou ve stolni lampe, takze
svitila na vsechny strany. Zanet spojivek, ani sebemensi problemy s
ocima jsem z toho nikdy nemel.

Ales Filip    <afilip at gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz