Seriovy terminal

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Wed Jun 7 11:37:27 CEST 2000

On Wed, 7 Jun 2000 Serych at Panska.CZ wrote:

> Myslim, ze velmi vhodne (alespon me takova vec citelne schazi) by bylo
> zabudovat do toho (nebo vymyslet jako pridavnou vec "remote terminal".
> Priklad na vysvetlenou. V zavrene serverovne je ustredna programovatelna po
> RS232. Je k tomu specialni soft. Moc by se mi libilo mit v serverovne na
> pocitaci pripojenem RS232kou k ustredne neco, co by data z COM portu strcilo
> prostrednictvim TCP spojeni po siti na pocitac ke me na stul a tam by se to
> tvarilo zase jako emulace COM portu tak, aby ten soft od ustredny nepoznal,
> ze komunikuje prostrednictvim site TCP/IP.

Pokud je ten soft pro DOS, tak co treba DOSEMU ? Na serveru bezi linux,
Vy se k nemu pripojite, spustite DOSEMU, dostanete svuj oblibeny C:\> :-)
a pak spustite PROGRAM.EXE . Kdyz jsem to naposledy zkousel, chodil pres
to Volkov, Norton a kolega zkusil pres XDOSEMU i T602 .

|                             petrsi at jcu.cz                              |