Meandry na plosnaku

Ales Prochaska prochaska at alsoft.cz
Mon Jun 5 14:56:47 CEST 2000

Ted jsem se dival na plosnak meho noveho PC a vsiml jsem si,
ze vodice plosneho spoje nejsou na mnoha mistech vedeny primo,
ale jakymisi meandry. Napriklad mezi dvema obvody tam vede asi
deset drah vedle sebe, ale jsou vedeny klikate, pritom se nicemu
nevyhybaji a geometricky primym propojenim by nejmene byly o dve
tretiny kratsi. Nikdy predtim jsem to nevidel, vi nekdo, k cemu
je to dobre ? Vysvetleni me napadlo vic, ale jak je to opravdu ?
Ten board je pro procesor do 1 GHz, sbernice 133 MHz.
Dik za pripadne objasneni.
Ales Prochaska