Komunikace po 220V

JNetopil at infinity.cz JNetopil at infinity.cz
Mon Jun 5 11:49:47 CEST 2000

Koho to zajímá, podívejte se sem: http://mujweb.cz/www/jnetopil
Jirka Netopil

-----Original Message-----
From: JNetopil at infinity.cz [mailto:JNetopil at infinity.cz]
Sent: Friday, June 02, 2000 12:14 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Komunikace po 220V

Právì vyvíjím komunikaèní zaøízení, které je schopné propojit
velké mno¾ství za¾ízení a poèítaèù pøes sí» 230V ST rychlostí 125000b/s.
S poèítaèem komunikuje rychlostí 115200b/s.
Dá se k nìmu pøipojit napø. kotel ústøedního vytápìní,
programovatelný termostat, teplomìry, osvìtlení apod.
Také propojit poèítaèe (pokud doká¾u napsat driver pro Windows).
Samozøejmì v¹echno programovatelné (Atmel) a ovládané z PC.
Má to vlitelnì EEPROM, LCD display, hodiny, teplomìry, triaky na spínání
230V ST apod.
Mám tuto rychlost zatím vyzkou¹enou v rámci jednoho patra rodinného domku.
A to témìø bez chybných packetù, které by se musely opakovat.
Termín dokonèení: pøed nadcházející topnou sezónou.
A¾ to budu mít, tak dám vìdìt.
Pokud by mi chtìl nìkdo pomoci s vývojem SW pro PC, bylo by to døíve.
SW musí být v MS Visual C++.
První prototyp mi le¾í na stole, ale je¹tì nemá kompletní SW pro Atmela.
Je¹tì nevím, zda dám v¹echno zadarmo (nìkdo by to mohl zaèat vyrábìt
a já bych z toho nemìl ani korunu - a to by mì nasralo).
Jirka Netopil