Kdo mi zkopiruje magnetickou kartu ?

vlastimil szabo vlastimil_szabo at hotmail.com
Thu Jun 1 17:37:24 CEST 2000

Jestli potrebujete, ve volnem case klonujeme platebni karty. Urcite bychom
na nasem zarizeni tuhle praci
zvladli taky. Certifikat NBU pochopitelne nemame,
protoze zrovna NBU jsou ti posledni, komu bychom rikali,
co delame.
  Krome toho zvladame embossing vcetne stylizovanych
symbolu MC a V a kopirovani hologramu na takove urovni,
ze bezny pozorovatel nerozpozna kopii od originalu.

Tesim se na spolupraci, Vlastimil Szabo