podlozky

Patrik Augustin augustin at essoft.cz
Fri Aug 31 14:35:44 CEST 2001

ty podlozky by se meli davat pod sroubky , ktery drzi MB.Ale vzhledem k tomu
ze ty diry jsou prokoveny a hlavne pokoveny zvrchu a ze spoda tak je tam
nedavej.My uz sme slozili hodne PC a nikdy sme to tam nedali.Vobcas nam
nektera starsi deska blbnula a jakmile sme ty podlozky vyhodily bylo vsechno
OK.

Patrik Augustin (servisni technik)
Vysocka 635/7
591 01 Zdar nad Sazavou