Shanim navod na stavbu vsesmerove anteny k wavelanu (2450MHz)

Honza OK2CTI marver at centrum.cz
Fri Aug 31 10:33:31 CEST 2001

No, nechci ti to rozmlouvat, ale zrejme by bylo lepsi nejaky ten centralni
bod udelat. Ne ze je 500m nejaka enormni vzdalenost, ale uz to neco je a
pokud budes delat anteny svepomoci, tak zcela jiste nedosahnes maximalnich
parametru no a pokud budes koaxy spojovat bez konektoru (jsou celkem drahe)
a misto kvalitnich koaxu pouzivate tlustej televizni (taky nam to tu
funguje), tak by to bylo podle me docela nachylny na snezenim prseni, ruseni
atd...
Jednu takovou amaterskou sit tady u nas ve Sternberku mame a vzdalenosti
mezi jednotlivymi uzly je od 600 do 1000m a take jsem to zkousel ze
vsesmerovkama a nejak to blblo - a to mame jenom 2Mbit karty. S 11Mbit je to
jeste horsi.  Vyserili jsme to tady centralnim bodem (staci Linux na stare
468ce) a vsichni maji smerove anteny (vrtaky) natocene ne nej - spolehlivost
suprova - i za toho nejvetsiho lijaku spojeni nevypadavalo). Cely to tady
mame udelany maximalne amatersky - svepomoci, stary koaxy, proste
profesionalni technik by urcite zasl - ovsem taky mi spostu lidi rikalo, at
koupim original koax, profi anteny ... atd... ale nikdo nedokazal vymyslet,
z ceho to mam zaplatit.. takze tak....

Jinak koukni se na http://jerevan.baf.cz  a v sekni elektro/anteny pro
2.4GHz   jsou ty nase vytvory