Shanim navod na stavbu vsesmerove anteny k wavelanu (2450MHz)

Vorel Martin - Decin Martin.Vorel at alusuisse.com
Fri Aug 31 08:36:56 CEST 2001

Chtel bych si s kamarady vytvorit v miste meho bydliste bezdratovou sit.
Problem je v cenach.. kdyz uz se praskneme pres kapsu a koupime PCMCIA karty
, tak porad zbyva kvalitni antena.
Vsichni bydlime v rodinych domcich v okruhu cca 500 metru. Sit by mela byt
P2P (bez centralniho bodu) , proto by asi byli nejlepsi vsesmerove anteny.
Na tyto vzdalenosti by mely byt asi pomerne kvalitni . Mozna maximalne
smerova antena s uhlem aspon 100 stupnu (existuje vubec ?) .  Kvalitni
vsesmerovky stoji vsechny pres 3000 a to se mi zda dost.

Jelikoz jsem sikovny a mam dobre vybavenou dilnu ,  jsem schopny si ji
kvalitne a presne vyrobit. (Mam frezu a soustruh).

Poradte mi prosim. Jakekoliv vase rady uvitam. (Tato problematika je pro mne
nova a jsem z toho porad pomerne zmateny)

Ahoj a diky - Martin