RELE v PC

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba at zpa-pecky.cz
Wed Aug 29 13:44:22 CEST 2001

> Spise nez DOS bych doporucoval WinNT, Nebo linux.
> Pod WinNT to povesit na COM a je po problemech.

Ja bych zustal v MS-DOSu a paralelnim portu. Tam neni problem paralelni port
primo ridit, napr. v jazyce GW BASIC.
Se seriovym portem mohou byt problemy (jednou jsem zkousel komunikaci se
zarizenim po seriovem portu, napsal jsem jednoduchy programek v BASICu a
bylo zajimave, ze fungoval jen v jednom komkretnim interpreteru, v jinem
hlasil chybu komunikace).
Podle meho nazoru Windows neni pro to, aby ridici programy v nem psali
normalni lidi.

Existuji relatka (dokonce nejaka firma vyrabi i stykace), ktera mohou byt
napajena primo z vystupu TTL obvodu.