RELE v PC

Slavomir Skopalik skopalik at hlubocky.del.cz
Wed Aug 29 09:20:23 CEST 2001

Optron potreba neni, nemuze vsak ublizit,
zdroj by mel byt v pohode, jednak ta zatez nebude mzikova
a navic (pocitam s proudem tak do 0.5 A) to nebude ani vetsi zatez.
Rele je navic induktivni zatez -> pomali narust proudu.
Jen pokud budes tahat tech 12V mimo PC, tak bych tam
dal pojistku, videl jsem staci vodice po zkratu v PC.

	Slavek