pochroumana CD-ROMka ...

Wek wek at evona.sk
Tue Aug 28 09:57:58 CEST 2001

>Rozebral jsem to a zjistil, ze je tam spaleny jeden integrac
Nedavno som takyto problem opravil. Vymenil som integrac z mechaniky s odidenym laserom.
Netvrdim, ze som na tom zarobil, ale bol som prave na vojne a mal som to viac-menej rozkazom :-(
Standardom su integrace od Rohm, ale u znackovych mechanik to bude mozno inaksie. Bezne byva driver motora dvierok a otacacieho
motora v jednom puzdre, v druhom puzdre je potom driver motora hlavy a drivery na stelovatka hlavy.

Jano Waclawek