Telefon s HW modemem

Petr Simek psimek at jcu.cz
Mon Aug 27 15:54:23 CEST 2001

On Mon, 27 Aug 2001, Robert Vojta wrote:

>   Taky si to myslim, pac jsem si tu S35 koupil prave koupil kvuli tomu HW
> modemu ...

Na webu siemensu je u typu C35i uvedeno -

  Built-in data and fax modem    yes

a kdyz jsem ho kupoval tak mi prodavac na otazku zda ma HW modem sdelil ze
ano. V navodu k telefonu se pise - "telefon obsahuje integrovany modem,
musite tedy instalovat v operacnim systemu pocitace obecny modem 19200"

S35 ma navic nejake ty profily a myslim moznost dokoupit vetsi lion baterku.

|                             psimek at jcu.cz                              |