hodiny na hw servri

jiri at bezstarosti.cz jiri at bezstarosti.cz
Mon Aug 27 11:32:36 CEST 2001

Ano to je dalsi vec.

Ten vystup musi jit jiste do videovstupu TV (urcite ne do "anteny"),
ono vyrabet RF pro antenni vstup ciste pomoci PIC, zvlaste
na 4MHz, by asi fakt neslo :-).

Bylo by celkem fajn, vystup tech hodin poslat do osciloskopu.
Pokud se tam signal objevi, je chyba nekde v pripojeni
do TV a na televizi je treba prepnout na ten vstup, kam je to pripojeno.
Nektere televize maji takove vstupy 2 (vice jsem nevidel, ale i to je
mozne).

--
Jiri Bezstarosti