hodiny na hw servri

jiri at bezstarosti.cz jiri at bezstarosti.cz
Mon Aug 27 10:10:42 CEST 2001

Ja uz se lekl, ze jsem ty hodiny prehledl :-).

Tak XT je spravne. Prvni co bych zkusil je vymenit krystal.
Pokud je vsechno zapojene spravne, pak to byva nejcastejsi
vec, proc jednochip nejede. Staci zkusit jiny kus krystalu
nebo si zkusit pohrat s hodnotou kodanu od krystalu k zemi.

A 4MHz jsou u PIC presne na hranici mezi XT a HS, tedy mozna
zkusit i konfiguraci jako HS.

No a WDT vypnout, nikde jsem ve zdrojaku nepostrehl jeho nulovani,
ale mrknout se sam je vzdycky rana na jistotu :-).

--
Jiri Bezstarosti