Pripojeni zvukovky k magnetofonu

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba at zpa-pecky.cz
Mon Aug 27 06:36:14 CEST 2001

> Mozna jsem to dobre nepochopil, ale nestacilo by ze SCARTu vzit vystup
AUDIO
> OUT a pripojit ho na vstup veze ?
>
> Ja jsem to tak pouzival kdyz jsem chtel pripojit externi reproduktory
(pres
> vez) nebo kdyz jsem potreboval do videa bez zvuku pridat alespon nejakou
> hudbu (staci 2 videa).

Asi by to slo, taky mne to napadlo. Jak jsem psal, tak nalehave to
nepotrebuji.
Problem vidim v tom, ze by to chtelo nejaky SCART mezikus, odkud bych vyvedl
ty audiosignaly.
Obcas se divam, jestli neni neco takoveho v prodeji, mne se to nechce
bastlit.
Taky je otazka, zda by nebylo potreba udelat neco s urovnemi signalu, aby si
to rozumelo.

Kdyz jste to resil, nechtel byste to nekde zverejnit?

Zlata era konektoru DIN a diodoveho vystupu !

Kotlaba