pochroumana CD-ROMka ...

Robert Vojta robert at v0jta.net
Sat Aug 25 23:27:06 CEST 2001

Zdravim,
  mam pochroumanou CD-ROMku a nemam tuseni co se s ni mohlo stat. Najednou
zacala nasledujicim zpusobem hrozne blbnout. Pokud v ni neni CDcko sama od
sebe seekuje a snazi se jako by z "imaginarniho" CDcka cist, atp. Je to dost
neprijemne, kdyz vite ze tam nic neni a on se s nazi neco delat. No a kdyz
tam strcim CDcko, tak to v 80% zahlasi, ze ho nenasel a ze tam zadny neni, ve
20% to CDcko bez problemu nacte.
  Jsem programator a o HW vim takrka kulovy, tak bych se chtel zeptat jestli
se s tim nekdo nesetkal a cim by to mohlo byt. CDROMka je uz po zaruce, takze
ji nevyreklamuju, ale zajimalo by mne cim by to treba mohlo byt a jestli to
neni treba opravitelny, ze bych se zacal stourat i do HW :)

                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)