WIN95, UDMA a radic IDE - VYRESENO

Plsek Martin xplsek01 at stud.fee.vutbr.cz
Sat Aug 25 17:55:18 CEST 2001

	tak se mi to po 15 hodinach podarilo. Vsem jeste jednou diky za
odpoved. Pan Igor Cesko to vlastne rekl spravne. Nejprve jsem vypnul UDMA
v BIOSu a pote jsem nainstaloval originalni IDE radic k moji zakladni
desce. Disky se objevily, ale nastaveni UDMA nikde nebylo. Mrknul jsem
se tedy do registru, ale zde bylo UDMA nastaveno opet na hodnotu 01.
Zmenil jsem to na 00, restartoval PC a najednou se objevila i CDROM a
funguje i s dlouhymi nazvy.

	At zije Bill a legalni software.

	Nema nekdo nejaky navod, jak si zrychlit PC :-))).

	S pozdravem

				Ing. Martin Plsek