Fuzzy logika

Robert Vojta robert at v0jta.net
Sat Aug 25 09:40:07 CEST 2001

> Ziskal jsem "predpis" na rychle nabijeni akumulatoru ve forme sady obrazovek z nejakeho navrhoveho systemu. Ten system zrejmne generuje binar pro nejaky jednodychy jednocip. A ja bych ten predpis chtel implementovat v c a nevim jak algoritmicky osetrit vztah pravidel z jejich seznamu. Tusim ze fuzzy logicky soucin analogovych vstupu je proste soucin hodnot normalizovanych na interval 0-1. Takze jedno samostatne pravidlo umim vycislit. Ale jaka funkce propojuje pravidla mezi sebou? Z principu bych bral max, ale pak vystup bude nabyvat jen diskretnich hodnot coz se mi prilis nelibi?

Zdravim,
  uz si to vubec nepamatuju, neco mam doma, ale cele se to potom "vykresluje"/
pocita ...

       1 __       ______    _______  _______

  jenze co pak dal, huh, to si uz nepamatuju. Tohle Vam teda vubec nepomuze,
ale ja se po tom podivam a zkusim Vam napsat vic, ale neslibuju ze to najdu.

S pozdravem,
                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)