Re: Ruseni mobilnich telefonu

radek kasal radekkasal at seznam.cz
Wed Aug 22 16:09:39 CEST 2001

Ahoj
nedalo mi to, neb i mne zarazil vyrok o nesmyslnosti vymyslet jiz
vymyslene.  Nikdy se nevymysli presne to samé. Tim spise, kdyz to
neni nikde dokumentovane, nebo kdyz ziskat dokumentaci da vic prace
nez to vymyslet. Pokud se nechceme stát zboziznalci, tak to
nepovazuji za cestu do pekel.

P.S. Ty sedmihranne matice, to je prece perfektni vec. Kdyz jsou
sroubky s drazkou ve tvaru hvezdicky, trojuhelniku ....atd., jen aby
to neslo bez specialniho nastroje vysroubovat, tak proc ne
sedmihranná matice?

Radek

Denně nové Last Moment - objednejte http://na.dovolenou.cz/last.php3
Aktualizované nabídky 1.000 zájezdů  http://na.dovolenou.cz/