Ruseni mobilnich telefonu - LONG

jiri at bezstarosti.cz jiri at bezstarosti.cz
Wed Aug 22 12:01:06 CEST 2001

Vazeny pane kolego,

ano je to tak a ja to beru.
Tyhle vyroky mi fakt obcas berou chut neco vymyslet
a tak jsem se tomu alespon snazil ulomit hrot i kdyz
to bylo mysleno z legrace. Asi jsem ten hrot lamal jen
pro svou potrebu :-).

Tedy take jsem to nemyslel jako nic spatneho, ale spis
jako pobidku k vymysleni cehokoli, at uz je to sebevetsi
nesmysl, byt tisickrate vymysleny a mnohdy i lepe.

Jiste se nechci dostat do rozepre a myslim, ze se my dva
ani prit nemusime, zvlaste kdyz mame stejne zajmy :-).
A navic bych si Vas dost nerad pohneval, zvlaste kdyz
z Vasich stranek vim co delate a budu to brzy potrebovat
- tedy pro jakysi ploter pro rezani materialu a to jak
jsem postrehl, by se u Vas dalo ledacos sehnat.

--
Jiri Bezstarosti