zabezpecovaci GSM ...

jiri at bezstarosti.cz jiri at bezstarosti.cz
Tue Aug 21 13:29:51 CEST 2001

Jen s jednim problemem, kterym je soukrome vlastnictvi.
Nez se policie dostane legalne na soukromy pozemek,
uz tam auto treba nemusi byt a na velke obklicovani
pozemku kvuli Vasemu autu policie nema jaksi lidi a prostredky.
Tedy i kdyz budete presne vedet, kde je Vase auto, nemusi
to byt vubec nic platne. Tedy pokud se nechcete uchylit
k nelegalnim prostredkum typu "Baseball palka" :-))).

--
Jiri Bezstarosti