zabezpecovaci GSM ...

jiri at bezstarosti.cz jiri at bezstarosti.cz
Tue Aug 21 12:49:12 CEST 2001

Zdravim,

abych si taky pridal ohledne provedeni :-).
Na trhu jsou sice GSM moduly, tedy mobily,
ktere nemaji display a klavesnici, ale maji
seriovy port a moznost nastavit fakt kde co.
Bohuzel, ackoli se to zda paradoxni,
je jejich cena vyssi, nez u levnych beznych mobilu,
ale to je dano asi tim, kolik se jich vyrobi.
Snad jedinou vyhodou modulu je, ze se vyrabeji dele,
nez ruzne typy mobilu a tak se Vam spise nestane,
ze uz by se nevyrabel, ale to se tyka jen seriove
vyroby.

Nekde jsem slysel (a verim tomu), ze zlodeji maji
podstatne vetsi strach z ruznych bastlu nez z profi
systemu:-).

--
Jiri Bezstarosti