zabezpecovaci GSM ...

Tomas Franke tomas.f at volny.cz
Tue Aug 21 11:42:31 CEST 2001

jiri at bezstarosti.cz wrote:

> Zdravim,
>
> Co se tyce dorucovani SMS, mam zkusenost, ze dokonce chodily SMS
> jen po dvou. Tedy prvni dorazila az zaroven s dorucenim dalsi a
> to dokonce i kdyz byly treba par minut po sobe, operatora radeji
> jmenovat nebudu. Pro ucely zabezpeceni tedy dost prusvih.
> Po vymene karty (zmena tel. cisla) uz bylo vsechno OK.
> Tedy na doruceni SMS bych se nespolehal.
> Podstatne lepsi metoda je si nechat z mobilu namontovaneho treba
> primo do auta (zabezpeceneho objektu atd.) zavolat. Telefonni cislo
> uvidite na svem mobilu a tak to nemusite ani zvedat,
> [...]

Taky jsem to tak delal v alarmu co jsem programoval po kamose. Vyvedli jsme ze
stary Motoroly d520 tlacitko OK a zkratovavali jsme ho malym relatkem. Po
provedeni doubleclicku mobil vola na posledni volane cislo a pokud to zvedne pak
samozrejme slysi, co se v aute deje. Je dobry zneskodnit ten reproduktorek na
vyzvaneni, jelikoz u d520 nejde vypnout ten pazvuk po prijeti SMS, Pak je dobry
zapnout automatickej prijem hovoru, pak je mozno do auta zavolat, jestli tam je
klid. Samozrejmy je napajeni mobilu pres dobijeci konektor a vypnuti kontroly
PIN, aby mobil mohl nadale bonzovat i po pripadnem vypadku napajeni.