Lze zamerit mobil?

David Toman toman at ceres.spszl.cz
Mon Aug 20 19:58:10 CEST 2001

Mon 20. August 2001 08:38 Vena Kovar wrote>
>Zamereni nouzoveho volani v CR trochu funguje. Sama sit spojuje ty volani
>podle kraje, odkud je volano. Kdyz jsem hodil auto pres boudu na 160 km D1
>(coz je vysocina), dostal jsem se mobilem na krajskou Policii Brno, odkud
>mne spojili s dalnicni sluzbou.

Kdyz volam ze Zlina taky mne to prepoji na Brno - dokonce i pred nekolika
lety kdyz jsem volal z NMT...

btw Zjistit vzdalenost od BTS muzete i v ser. menu - je to polozka oznacovana
jako TA. Cislovani je od 0 do nevim kolika a 1 "dilek" = 547 metru. Pri
znalosti vzdalenosti od vice BTSek (a jejich polohy podle jejich seznamu)
neni problem urcit celkem presne polohu. Ale GPS je samozrejme mnohem
presnejsi...

--
		S pozdravem David Toman

email: dato at centrum.cz toman at ceres.spszl.cz