RE: Převodník DC-DC z jedné tužkové baterky

jiri at bezstarosti.cz jiri at bezstarosti.cz
Mon Aug 20 12:11:51 CEST 2001

Co takhle stahovat bazi PNP tranzistoru primo emitorem pripojeneho na zdroj
(tuzkovku)
a brat napeti z kolektoru.
Pak se to nahodi cudlikem (prizemnenim baze pres odpor) a na potrebnou dobu
si to pak zarizeni pridrzi samo. Pri nutnosti to vypnout tu bazi zkratka
pusti,
tedy necha pracovat velky odpor zapojeny mezi emitorem a bazi.
Tohle fakt moc zrat nebude :-) a je to lacine.
Takhle jsem to kdysi delal detem u hraci kostky, jelikoz ji nevypinaly, tak
se
po case shodila sama ...

--
Jiri Bezstarosti