Oznameni: UCB/PIC-B za 499.00

Vlastimil Pohnetal pohnetal at mite.cz
Mon Aug 20 10:54:20 CEST 2001

Centralni procesor s interpretem jazyka PBASIC je tez k dispozici
samostatne.
V idealnim pripade je to sestava tri soucastek: CPU, EEPROM a rezonator.
Toto plati (zatím) pro všechny typy UCB/PIC.

Byly snahy v CR realizovat podobny projekt, tj. CPU s interpretem
(BASIC, PASCAL), nevim však o zadnem, ktery by byl dotazen do komercni
faze.

V. Pohnetal

pohnetal at mite.cz
http://www.mite.cz