zabezpecovaci GSM ...

jiri at bezstarosti.cz jiri at bezstarosti.cz
Mon Aug 20 09:52:04 CEST 2001

Zdravim,

Co se tyce dorucovani SMS, mam zkusenost, ze dokonce chodily SMS
jen po dvou. Tedy prvni dorazila az zaroven s dorucenim dalsi a
to dokonce i kdyz byly treba par minut po sobe, operatora radeji
jmenovat nebudu. Pro ucely zabezpeceni tedy dost prusvih.
Po vymene karty (zmena tel. cisla) uz bylo vsechno OK.
Tedy na doruceni SMS bych se nespolehal.
Podstatne lepsi metoda je si nechat z mobilu namontovaneho treba
primo do auta (zabezpeceneho objektu atd.) zavolat. Telefonni cislo
uvidite na svem mobilu a tak to nemusite ani zvedat,
vite o co jde :-). A SMS muzete poslat nasledne take, jen pro pripad,
ze by mobil na ktery varovani cekate, nebyl prave v dosahu apod.

Psal mi jeden clovek, ktery to takto resil (volanim) a tak jsem mu
napsal kus fakt jednoducheho kodu pro PIC. Psal mi nedavno, ze uz
mu to funguje, tedy kontakt snad mohu poskytnout na vyzadani (e-mail).

--
Jiri Bezstarosti