mini Linux (Unix) a jine zalezitosti... miteLINUX

Jiri Bezstarosti jiri at bezstarosti.cz
Sat Aug 18 21:03:03 CEST 2001

Dobry den,

myslim ze o delce skoleni nepadlo ani slovo, ale je pravda,
ze za den clovek dostane do hlavy vsechno, aby mohl zacit
a start je vzdycky nejtezsi, pak uz je na cem stavet.
Nicmene uznavam, ze kdyz si tu cenu porovnate s nabidkou
skoleni u ASIX ( http://www.asix.cz/miccourses.htm ),
jsem asi drahy :-).

Tedy jsem jen chtel naznacit, ze se neco naucit neni od veci
a je to urcite dobra vec i do budoucna a muze se to uz pri
docela malych seriich vyplatit naucit se to, nez nakoupit
ponekud drazsi material.

Pokud by Vas clovek, ktery to neovlada, stal dejme tomu 1500.-
denne a naucil se to v pracovni dobe (coz se mi tedy jeste nestalo,
vsechno do hlavy rvu po vecerech), bude Vas to cele stat 7500.-
za 5 pracovnich dni. Pokud myslite ze dele, pak nize uvedena cisla
patricne upravte. Pokud timto na kusu usetrite 300.- , pak je
investice zpet po 25ks, coz jak jiste uznate neni mnoho, kdyz se
vyplatilo to vyvijet a navic Vam to v tom cloveku zustane.
Jina vec je zakazkova vyroba 1 ci 2 ks, ale tam plati jine ceny a
pokud se tim clovek zabyva, pak se uceni nevyhne absolutne
a uci se stale, aby mu neujel vlak a aby pochopil, k cemu to
vlastne ten zakaznik potrebuje a co to ma delat.

Podtrzeno, kdo to neumi a nechce umet a chce na tom stavet vyrobky,
musi na tom zakonite vydelat mene a to by se Vam asi nelibilo.
Pokud se PICy zabyvate, pak mi jiste date za pravdu, ze se to naucit
da a pokud jste nekdy neco delal v jakemkoli ASM, pak mi musite
dat za pravdu i v tom, ze instrukcni soubor PIC neni opravdu rozsahly.
A celkova struktura PICu z pohledu programatora se take da pochopit
relativne snadno, tedy neni nad cim vahat.

S pozdravem

--
Jiri Bezstarosti