Uplnej OFF topic

Straka Matus magpie at pobox.sk
Sat Aug 18 14:16:39 CEST 2001

Ja som mal z fyziky trojky, takze prosim o vysvetlenie.

Svetlo JE elektromagneticke ziarenie, s tym suhlasim. Ale teplo? IR predsa
nie je teplo. Alebo je? Suhlasim s tym, ze horuce telesa vyzaruju IR (prip v
svetelnej oblasti). Na to je nejaka rovnica (Stefan-Bolzmannova?).  Ale fkat
si nemyslim, ze teplo je elmag ziarenie. teplo je ina forma energie ako
elmag. pole. Alebo nie? Pripadne poprosim o odkaz do studijnej literatury,
nastudujem si svoje nedostatky sam.

Mt