mini Linux (Unix) a jine zalezitosti... miteLINUX

jiri at bezstarosti.cz jiri at bezstarosti.cz
Fri Aug 17 12:36:53 CEST 2001

Spatne MB z notebooku brat ! Vzdycky !!! Posledne jsem z jednoho
notebooku vypajel 5 krystalovych oscilatoru, kazdy na jine frekvenci.
Pak vyloupl FLASH pamet 128kB, no zkratka tam je veci a kdyz
si spocitate maloobchodni cenu toho co jsem napsal, uz je to
alespon pres 500Kc, tedy pokud bastlite, tu cenu si to vzit
to pro Vas mit bude urcite.

--
Jiri Bezstarosti