USB konektor

jiri at bezstarosti.cz jiri at bezstarosti.cz
Fri Aug 17 10:16:50 CEST 2001

No taky jsem si chtel s USB hrat a tak jsem si koupil JOYPAD do USB za
zhruba 300Kc,
ze ho rozeberu a kdyz je to schopny prat do USB stavy klaves, muze to
prenaset
i neco uzitecnejsiho. Jenze uz tam pul roku lezi a nejak se k tomu nemuzu
dostat.
Konstrukci ci veci pro USB neni na webu zrovna hodne a tak vlastnim jen
specifikaci
pro USB a premyslim o nejake konkretni implementaci. Zatim by mi stacilo si
s tim hrat
pro sve poteseni, tedy fakt cokoli je fajn. Tedy pokud uz nekdo neco pro USB
delal,
moc rad bych se na to mrknul, nebo pokud by byly nejake zkusenosti ci
podnety
vsechno dobre.
Jasne ze se nekdo ted usmeje, ze takove veci se nedavaji.
No jak kdo, proc se nezeptat.

--
Jiri Bezstarosti