Tepelne vodiva hmota

Ladislav Cisar cisar1 at volny.cz
Thu Aug 16 08:20:33 CEST 2001

Jednoznacne doporucuji Artctic Silver II - je to sice mastne (drahe), ale
nic lepsiho neni !! Info o vodnich chladicich a nejen o nich www.tntrade.cz

Lada Cisar

Tak moc chladit jsem nikdy nepotreboval a tak jsem vzdycky s tou pastou z GM
vystacil
a myslim ze v tenke vrstve jak se pouziva neni vic potreba. Duron
pretaktovanej
z 650 na 900MHz to uchladilo se slusnym chladicem i tak.
Jinak ale treba takovej Peltieruv clanek by taky mohl pomoct. Je hodne
drahej,
ale co by clovek nedal za trochu chlazeni.
Tepelne dobre vodivy material se pozna tak, ze kdyz si da clovek jednu
stranu do ohne
a druhou stranu drzi v ruce, rychle to pusti. Cim tepelne vodivejsi, tim
driv to pusti :-).

--
Jiri Bezstarosti