Oznameni: UCB/PIC-B za 499.00

Snail Instruments snail at iol.cz
Wed Aug 15 16:10:11 CEST 2001

>Nechapu, jak muze nekde projit nasazeni nekolika tisic kusu UCB/PIC.
>....atd

Oops, to mi trochu ulitlo. Nechavam si vetsinou prudce kriticke maily odlezet, pak se na ne podivam druhy den, jestli jsem se neunahlil, ale tentokrat me Eudora predbehla. Je to tedy venku bez cenzury, pokud jsem udelal nepravdive zavery z neuplnych informaci, pak se omlouvam. Doufam, ze od Mite nebudu muset v nejblizsich letech nic kupovat :-).

J. Hanzal