Magnety

Petr Krc pekr at magneton.cz
Wed Aug 15 18:00:48 CEST 2001

Sula Milos [mailto:milos.sula at oku-su.cz] wrote:
> muze mi nekdo poradit kde v CR sehnat kruhove magnety (neodymove) potrebuju
> jedne tak o prumeru aspon 13 cm a druhej tak 3cm

U nas je AFAIK nikdo nevyrabi, takze si lze vybrat ze zahranicnich firem
ci jejich zastoupeni. Mohu poskytnout nejake kontakty privatne.
Ovsem krome prumeru bude jiste dobre znat i druhy rozmer, max. pracovni
teplotu, povrchovou ochranu a smer magnetizace (pokud nemas odpovidajici
magnetizacni zarizeni).

Cihak at dkv.lbc.cdrail.cz wrote:
> Vybrat ze stare disketove mechaniky (ten velky).

Tam budou s nejvetsi pravdepodobnosti 'jen' ferity.

--
Regards
           Petr Krc