mini Linux (Unix) a jine zalezitosti... miteLINUX

Tony Malecky Tony at zpaul.cz
Wed Aug 15 15:16:15 CEST 2001

Tak s tim naprosto souhlasim..
Kdysi jsem byl sluzebne v HK a z nejakeho nerozumu mne napadlo koupit si
hotovej plosnak u Mite. Tak to byl panove nejdrazsi plosnak kterej jsem kdy
koupil. Oboustrannej bez nepajivy masky, velikost cca 1*1cm za 100Kc...

Dal kdyz jsem letos v lednu marne hledal na jejich Webu cenik, a na Amperu
ho chtel po hezke slecne, ktera se mi silene omlouvala ze WWW se upravuje
ale ze cenik je na CD ktere mi vnutila.
No co budu povidat, ani na tom CD nebyl. Tak jsem nakonec co jsem potreboval
koupil jinde.. Nakonec, nic ve zlym, ale mila podavacka (to r mi nevypadlo)
je sice fajn, ale kdyz ani nevi co podava...

Tony OK1HMA