Zdroj v TV KENDO 28"

jiri at bezstarosti.cz jiri at bezstarosti.cz
Wed Aug 15 14:47:32 CEST 2001

Jo diky moc.
Kdysi ta televize na zacatku sveho zivota jeste v zaruce byla v oprave
a jak koukam na vycet praci, je tam menenej R a C zaroven s tim
tranzistorem.
Diody jsem promeril rovnou (nektere jsem musel vypajet jednu nohu, jen pro
uplnost)
a byly vsechny OK.
Mohlo mne taky napadnout driv se do tech papiru podivat.
Takze bych si myslel, ze to asi bude vono, tedy zkusim ten odpor a kapacitu,
takze
diky moc, na revange - uz jsem strasne vdecnej :-).

--
Jiri Bezstarosti