Oznameni: UCB/PIC-B za 499.00

Vlastimil Pohnetal pohnetal at mite.cz
Wed Aug 15 13:00:39 CEST 2001

I/O moduly pro mikropocitace UCB/PIC, a nejen pro ne, jsou bezbreha
zalezitost.

Pisete:
"....alespon plosny spoj s popisem a navodem, jak to udelat."
To je prave ono, CO udelat? Myslim, ze při trosce usili by ucastnici
konference dokazali vyjmenovat stovky ruznych I/O modulu, které se lisi
na urovni obvodoveho reseni, konektoru, konstrukce atd.

Není uplne pravda, ze je nenabizime, viz http://www.mite.cz

Napr. UCB/PIC-2P24 ma schopnost na urovni PBASICu realizovat I2C
sbernici a pro tu existuje nejen mnoho obvodu, ale i modulu (rele,
AD/DA, IRC, atd.). Podobne reseni s obodem SIPI je mozne pouzit i pro
UCB/PIC-B. Publikovali jsme celou radu clanku, existuje mnoho
aplikacnich zprav.

Bohuzel (bohudik) pole nasazeni je velmi siroke.

S pozdravem

V. Pohnetal