Oznameni: UCB/PIC-B za 499.00

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba at zpa-pecky.cz
Wed Aug 15 11:50:16 CEST 2001

Jakou ma vyhodu pouzivat UCB/PIC kdyz vim o PIC (skoro) vsechno ?
Nejsou to vyhozeny penize ?

On kazdy skoro vsechno o tom nevi, popr. nema cas se to ucit, v tom pripade
je vyhodne, ze to pripoji kabelem k PC a v Basicu si naprogramuje, co
potrebuje.

Ale podle meho nazoru zustali na puli cesty, ze k tomu nenabizeji i I/O
moduly, nebo alespon plosny spoj s popisem a navodem, jak to udelat. Tak
zajemcum stejne nezbyva nic jineho nez si to nejak ubastlit.
Se svym nazorem jsem se jim pokousel vnucovat na ruznych vystavach ale
neuspel jsem.
Myslim si, ze je to vhodne pro jednodussi aplikace, napr. generovani nejake
sekvence pulsu nebo signalu pro pripravky do zkusebny (tady by se hodil I/O
modul s relatky popr. prevodnik na proudovy signal 4-20mA.
Pro neco vetsiho to podle mne neni moc vhodne (sveho casu jsem se s tim
pokousel neco delat, celkem to fungovalo, ale vyvztekal jsem se na vstupech
a vystupech, tak vim nebo alespon zhruba tusim, o cem mluvim).

Kotlaba