Re: Náhrada A/D SIPEX

Snail Instruments snail at iol.cz
Wed Aug 15 09:28:28 CEST 2001

>mo¾nost pou¾ít typ MCP3002, co¾ je pøímý ekvivalent SP8537. Problém je v
>tom, ¾e objednací mno¾ství je 540ks za cenu cca 65,--. Nena¹el by se nìkdo,
>kdo tyto obvody také pou¾ívá, s ním¾ by jsme se dohodli na kumulaci
>objednávky ? Dìkuji v¹em za trpìlivost, kontakty prosím na
>PavelRotter at newte.cz

Ja bych mel pripadne zajem o MCP3202 take DIP - doufam, ze je to ekvivalent SP8538JN. Cili totez, ale 12bitu.

Predpokladam,ze nabidka je z GM, mozna by stalo za uvahu zkusit MES (mespraha at ms.anet.cz), pripadne Asix (asix at asix.cz), mozna by mohli dodat mensi nezli male mnozstvi. I kdyz Asix je zrejme v rozkladu, budto neumeji vybrat e-mail nebo se neobtezuji odpovedet. Ostatne u nich se mi stalo uz vickrat, ze jsem musel odpoved urugovat, ale tentokrat nepomahaji ani urugence. Ze bych jim poslal lahev nejakeho dobreho moku jako vsimne?

J. Hanzal