vodotrysk

Sula Milos milos.sula at oku-su.cz
Wed Aug 15 08:03:24 CEST 2001

Vcera jsem to jen tak ze zvedavosti zkousel rozchodit s klasickyma piezo
menicema z male sirenky, ale nezadarilo se jak jsem predpokladal, dneska se
pokusim sehnat nejaky silnejsi piezomenic ale stejne to vidim blede aby to
na te frekvenci fungovalo, kdyz to ma rezonancni frekvenci ve slysitelnem
pasmu.