Tvorba plosneho spoje

J. Rotta rotta at rotta.cz
Tue Aug 14 09:21:47 CEST 2001

Asi pred 1/2 rokem tu probehla diskuse na dane tema, zkusenosti byly nakonec
shrnuty do jednoho souboru. Zkuste projit archiv konference.
S tim podleptanim pul desky a nedoleptanim druhe poloviny se to asi ma tak,
ze jste prileval peroxid behem leptani, pridani koncentrovaneho peroxidu
dela opravdu divy.
Za leta sveho bastleni jsem vyrobil peknych par metru spoju, vyzkousel
leptani ve vsem moznem, ale nejvice se mi osvedcil peroxodisíran sodný
(natriumpersulfat), ktery pracuje cistě (na rozdil od chloridu zeleziteho) a
setrne (na rozdil od kyseliny). Koupit se da v Lachemě Neratovice.
--
Rotta