Tvorba plosneho spoje

pavel prochazka hacesoft at email.cz
Mon Aug 13 16:32:26 CEST 2001

Ja jsem pouzivat take trubickova pera a barvu na kuzu. Prodavala se v .025 Kg. A za komousu stala 2.5 KCS! Kyselinu chlorovodikovou jsem pouzival jako vodu ( nalil jsem ji tam tolik aby to stacilo na tu desku - odhadem). A peroxid vodiku (take se sal obcas koupit v drogerii ale me to musely vzdy koupit rodice, protoze me to nechteli dat) to jsem tam nalil primerene - nijak jsem to nemeril a popripadne jsem prilil pokud to leptalo pomalu. Med desky jsem si vzdy ocistil torem (mozna ze se to da jeste dneska koupit - byl to nejaka pasta na bazi pisku na cisteni smaltovych van). Takhle jsem leptal dekdy Ja.

Pavel Prochazka
hacesoft at mujmail.cz
www.prochazka.zde.cz

---